Ofte stilte spørsmål

Blir det nok mat?

Ja, det skal være nok mat til et standard måltid. Dersom du tror gjestene dine kommer til å være ekstra sultne, vennligst si ifra til oss før bestillingen plasseres, da vi kan bistå med å foreslå riktig mengde.

Hva med allergier?

Det er viktig at den som gjør bestillingen oppgir eventuelle allergier for gjestene til sitt selskap. Når det er gjort har vi anledning til å kunne tilby smakfulle alternativer eller gjøre nødvendige tilpasninger. I tillegg er all mat merket med skilt som inneholder tydelig informasjon om allergener.

 

NB! Vennligst ta i betraktning at vi jobber i et stort, industrielt kjøkken hvor krysskontaminering kan forekomme. Dersom noen er ekstremt allergisk må vi vurdere om vi kan levere til disse gjestene i hvert enkelt tilfelle. 

Har dere retter for veganere eller vegetarianere?

Ja, vi kan tilpasse hele menyen vår for veganere og vegetarianere. Vi har også en egen vegetar/vegansk meny.

Hvordan vet jeg at bestillingen min er bekreftet?

Alle bestillinger må sendes inn via forespørsels skjema på nettsiden vår. Så snart vi har blitt enig om alle detaljene, vil du motta en oppsummering på mail fra oss som du må godkjenne for å endelig bekrefte bestillingen. Skulle du være usikker på noe så tar du bare kontakt:)

Har dere en nedre grense for bestilling?

Ja, vanligvis minimum 15 personer. På noen menyer kan et annet min. antall gjelde men da er dette spesifisert

Kan jeg bytte eller legge til retter?

Ja, det kan du men avhengig av endringen du ønsker kan det bli et pristillegg.

Hvordan betaler jeg?

Privatkunde – Vi sender ut faktura som må betales før leveringsdag. 

 

Bedrift – Faktura blir tilsendt med 7 dagers betalingsfrist fra leveringsdato.

Må jeg betale depositum?

Kun for større arrangement og bestillinger som overstiger kr. 30 000,- Det vil da bli fakturert et depositum på 50% av totalbeløpet. Se under vilkår og betingelser for avbestillings frister og reduksjon i antall.

Hvor nøyaktig er leveringstiden deres?

Vi leverer i henhold til avtale men tar forbehold om uforutsette hendelser.
Vi anbefaler at maten leveres før gjestene dine ankommer. 

Hva hvis noe ikke stemmer med min bestilling?

Skulle det beklageligvis oppstå feil eller mangler ved leveransen som åpenbart skyldes No Worries Supreme Catering vil vi etterse at tilstrekkelig kompensasjon tilbys. Skulle noe slikt skje håper vi du tar kontakt så snart så mulig så vi får anledning til å rette opp i dette. 

 

vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å kunne gi deg en bedre brukeropplevelse. les mer.